21 Kasım 2010 Pazar

tivibu kuramıyorum tivibu kurulmuyor tvbu kur tivibu

TİVİBU KURAMAYANLAR İÇİN KESİN ÇÖZÜM :

tivibu programını indirdikten sonra, kurma işleminde size "silverlight" yüklemenizi isteyecektir. bilgisayarınız bu programı yükleyemediğinde kurulum sağlanamıyacaktır. altta resimli anlatımda yapacak olduklarınız gösterilmiştir. tüm progamları kapatıp alttaki resimdeki gösterilenleri uygulayın ve en son tivibu programını tekrar kurmayı deneyin sizden yine silverlight programını yüklemenizi isteyecektir. Ama bu sefer kuracaktır.

tivi bu


tivi bu kuramıyorum

tivibu kur


tivibu kurmak



tivibu kurulumu




tivibu kuramıyorum
  • tivibu kuramıyorum tivibu kurulmuyor tvbu kur tivibu.
  • tivi bu kurulmuyor.
  • tivibuyu kuramıyorum.
  • tivi bu yüklenmiyor problemi çözümü.
  • tivibu indiremiyorum.
  • tivi bu nasıl kurulur çözümü.
  • resimli anlatım tivi bu kurmak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder