19 Temmuz 2011 Salı

aday işlemleri sistemine giriş açılmıyor aday islemleri

aday işlemleri sistemine giriş açılmıyor aday islemleri

ADAY İŞLEMLERİ SAYFASINA GİREMİYORUM DİYENLER İÇİN ALTERNATİF GİRİŞ SİSTEMİ : aday işlemleri sistemine giriş açılmıyor aday islemleri girişi, yukarıdan ( ENTER ) yazan yere tıklayarak ücretsiz ve üyeliksiz sisteme giriş yapabilirsiniz. aday işlemleri sistemine giriş açılmıyor aday islemleri girişi. ( öğrenci girişi yap )


  • aday işlemleri şifremi unuttum

  • aday işlemleri şifresi al ve edin

  • ÖSYM ( OSYM ) aday işlemleri şifresi alma

  • aday işlemleri şifremi nasıl bulabilirim ?

  • program kodu ve kpss şifremi unuttum.
  • uni ve universite öğrencilerinin tüm aday işlemleri girişi
  • ADAY İŞLEMLERİ sayfasına giriş yapamıyorum
  • aday işlemleri sayfası neden açılmıyor ?
  • alternatif aday işlemleri sayfası girişi - hemen giriş yapınız...

3 yorum:

  1. ADAY İŞLEMLERİ SİSTEMİ : internetten tüm okullar için aday işlemleri sistemi girişi burada, alternatif adat işlemleri sistemi giriş sayfası bul. tüm öğrenci işlemleri ve öğrenci bilgileri, sınav sonuçları, puanlar, sınavlar, sınava giriş bilgileri yazıcıdan çıktı al. adayişlemleri giriş.

    YanıtlaSil
  2. Adaylar ve işlemler : TÜM ADAY İŞLEMLERİ - M.E.B ÜNİVERSİTE ADAY İŞLEMLERİ SAYFASI GİRİŞİ.

    YanıtlaSil
  3. ösym aday işlemleri şifre değiştirme
    ösym aday işlemleri şifre alma
    aday işlemleri sistemine giriş şifre edin
    ösym aday işlemleri şifre edin
    ösym aday işlemleri şifresi
    ösym aday işlemleri şifremi unuttum
    ösym ales aday işlemleri
    ösym aday işlemleri adres değişikliği

    YanıtlaSil